شـ؛ـات ومنتـ؛ـدى افـ؛ـا مينـ؛ـا

الانبا مينا مطران كرسي جرجا وتوابعها
 
ava-menaالبوابة**س .و .جقائمة الاعضاءالمجموعاتبحـثالتسجيلدخولالتسجيلالرئيسية

شاطر | 
 

 مجموعة من الفساتين الطويلــــة...

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
dodo&m
مشرفه منتدى المرأة للاكسورات والديكورات
مشرفه منتدى المرأة للاكسورات والديكورات


انثى
عدد الرسائل : 1928
العمر : 31
العمل/الترفيه : http://ava-mena.own0.com
العمل/الترفيه : رسم
بلــدك : النت
المزاج :
وسام لهذا العضو :
تاريخ التسجيل : 18/02/2008

مُساهمةموضوع: مجموعة من الفساتين الطويلــــة...   السبت مايو 10, 2008 11:41 am


اختاري فستانك المفضل لاطلالة كلها انوثة


















الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ava-mena.own0.com
shikooo.oo.o.
عضو مميز
عضو مميز


ذكر
عدد الرسائل : 254
العمر : 26
العمل/الترفيه : صيانة الموبايلات
بلــدك : جــرجــا
المزاج :
تاريخ التسجيل : 10/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: مجموعة من الفساتين الطويلــــة...   السبت مايو 10, 2008 11:46 am

فعلا فعلا

انا اقتنعت بالمثل اللى

بيقول الطول هيبة والقصر عيبة

ربنا يعوض تعب محبتكم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
استطيع كل شئ فى المسيح الذى يقوينى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dodo&m
مشرفه منتدى المرأة للاكسورات والديكورات
مشرفه منتدى المرأة للاكسورات والديكورات


انثى
عدد الرسائل : 1928
العمر : 31
العمل/الترفيه : http://ava-mena.own0.com
العمل/الترفيه : رسم
بلــدك : النت
المزاج :
وسام لهذا العضو :
تاريخ التسجيل : 18/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: مجموعة من الفساتين الطويلــــة...   الثلاثاء يونيو 24, 2008 2:19 pm

ايه ده يا شيكو انت كده بتهنى انا مش طويل قوى
ويارب يطرح فيا البركة
ميرسى لمرورك يا شيكو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ava-mena.own0.com
 
مجموعة من الفساتين الطويلــــة...
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شـ؛ـات ومنتـ؛ـدى افـ؛ـا مينـ؛ـا :: منتدى المراءة للاكسورات والديكورات :: اخـ؛ـر صـ؛ـايحـ؛ـة :: المـوضـــة والازيــــــاء-
انتقل الى: