شـ؛ـات ومنتـ؛ـدى افـ؛ـا مينـ؛ـا

الانبا مينا مطران كرسي جرجا وتوابعها
 
ava-menaالبوابة**س .و .جقائمة الاعضاءالمجموعاتبحـثالتسجيلدخولالتسجيلالرئيسية

شاطر | 
 

 هوايه غريبه يمارسها هذا الرجل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
mera love jesus
عضو نشط
عضو نشط


انثى
عدد الرسائل : 81
العمر : 29
العمل/الترفيه : student
المزاج :
تاريخ التسجيل : 08/05/2008

مُساهمةموضوع: هوايه غريبه يمارسها هذا الرجل   الثلاثاء مايو 13, 2008 5:49 pm

أبهرنــــــــــــــــــــــــــي..
هذا الرجل بقدرته وهوايته الغريبة والفريدة من نوعها..
ألا وهي ترتيب الحجارة !!!
له قدرة عالية على حفظ توازن الحجارة بأحجامها وأشكالها وأوزانها المختلفة...
شاهدوا الصور ولكم الحكــــــــم....


اترككم مع الصور








الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
shikooo.oo.o.
عضو مميز
عضو مميز


ذكر
عدد الرسائل : 254
العمر : 26
العمل/الترفيه : صيانة الموبايلات
بلــدك : جــرجــا
المزاج :
تاريخ التسجيل : 10/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: هوايه غريبه يمارسها هذا الرجل   الثلاثاء مايو 13, 2008 10:48 pm

جميل خااااااااااالص

المثل بيقول ايه بقى

"الفاضى يعمل قاضى "

وده مش فاضى ده مش عارف اقلكم ايه

مرسى يا ميرا على موضوعك ده وربنا يعوض تعب محبتك للمنتدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ava-mena
Admin
Admin


ذكر
عدد الرسائل : 2531
العمر : 25
العمل/الترفيه : تصميم منتديات وشتات
العمل/الترفيه : محاسب شركه
بلــدك : جـرجـا
المزاج :
تاريخ التسجيل : 17/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: هوايه غريبه يمارسها هذا الرجل   الأربعاء مايو 14, 2008 7:04 am

ايه هو ده ازاى عمل الشكل ده والله والله لو واحد عمل فرخه بتتنطنط ولا هيعرف يحط اتنين فوق بعضهم بالسن كده
يلا ادينيا بنحلم وبنشوف اهو بنمتع نظرنا مع ميرا شوو مش هتقدر توزع عنيك

Sleep

_________________
مـنـتـدى افـا مـيـنـا الـجـديـد لـلـدخـول اضـغـط هـنـا

7
7
77
7777
77
7
نـرجـو منـكـم التـسـجـيـل مـن جـديـد
والـمـشـاركـة مـن جـديـد وشـكـرا لـتـعـب مـحـبـكـتـم


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.ava-mena.com/vb
shikooo.oo.o.
عضو مميز
عضو مميز


ذكر
عدد الرسائل : 254
العمر : 26
العمل/الترفيه : صيانة الموبايلات
بلــدك : جــرجــا
المزاج :
تاريخ التسجيل : 10/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: هوايه غريبه يمارسها هذا الرجل   الأربعاء مايو 14, 2008 9:04 am

واضح انك فعلا مش هتقدر توزع عنيك

والدليل انك راس صورة النوم تحتها

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mera love jesus
عضو نشط
عضو نشط


انثى
عدد الرسائل : 81
العمر : 29
العمل/الترفيه : student
المزاج :
تاريخ التسجيل : 08/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: هوايه غريبه يمارسها هذا الرجل   الأربعاء مايو 14, 2008 11:37 am

هههههههههههههه الموضوع باين فيه منوم ولا ايه
ياجماعه احنا فى دنيا العجايب اللى يعيش ياما يشوف
مرسيه لمروركم الجميل

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
shikooo.oo.o.
عضو مميز
عضو مميز


ذكر
عدد الرسائل : 254
العمر : 26
العمل/الترفيه : صيانة الموبايلات
بلــدك : جــرجــا
المزاج :
تاريخ التسجيل : 10/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: هوايه غريبه يمارسها هذا الرجل   الأربعاء مايو 14, 2008 5:42 pm

فعلا اللى يعيش ياما يشوف
واللى يطير يشوف اكتر
مفيش مستحيل مع برسيل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
هوايه غريبه يمارسها هذا الرجل
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شـ؛ـات ومنتـ؛ـدى افـ؛ـا مينـ؛ـا :: المنتدى الترفيهى :: منتدى الصور الطريفه-
انتقل الى: