شـ؛ـات ومنتـ؛ـدى افـ؛ـا مينـ؛ـا

الانبا مينا مطران كرسي جرجا وتوابعها
 
ava-menaالبوابة**س .و .جقائمة الاعضاءالمجموعاتبحـثالتسجيلدخولالتسجيلالرئيسية

شاطر | 
 

 تعالوا نضحك على المشرفين شويه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
tena
شخصيـات هامة


انثى
عدد الرسائل : 939
العمر : 23
العمل/الترفيه : اشل الناس
بلــدك : حضن الاب
المزاج :
تاريخ التسجيل : 09/06/2008

مُساهمةموضوع: تعالوا نضحك على المشرفين شويه   الثلاثاء يونيو 10, 2008 8:48 am

مشرف خلف توام احتفظ بواحد وحط التاني في قسم المكرر....

مشرف وصلتله فاتوره التليفون كبيره عملها تعديل....

مشرف بيتغزل في خطيبته _بيقلها انتي موضوع عمري ........انتي مشاركه حياتي ......انتي كل صلاحياتي... .

مشرف يريد يعرف حبيبته بتحبه ولا لا دخل على المنتدى و بدا يحذف في المواضيع واحد بعد التاني (بتحبني _مبتحبنيش_بتحبني_مبتحبنيش) .....

مشرف يريد يطرد عضو مميز من المنتدى حط في واحد من مواضيعه حشيش وبلغ عنه


اتمنى من المشرفين مايزعلو مني @
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ava-mena
Admin
Admin


ذكر
عدد الرسائل : 2531
العمر : 25
العمل/الترفيه : تصميم منتديات وشتات
العمل/الترفيه : محاسب شركه
بلــدك : جـرجـا
المزاج :
تاريخ التسجيل : 17/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نضحك على المشرفين شويه   الثلاثاء يونيو 10, 2008 9:22 am


هههههههههههههههههههههههههههه همـ؛ـوت مـ؛ـن الضحـ؛ـكـ هههههههههههههههههههههههههههه
بجـ؛ـد شـ؛ـويـ؛ـة نكـ؛ـت ملهمـ؛ـش حـ؛ـل وشكـ؛ـلـي كـ؛ـده انـ؛ـا الـ؛ـى هحطلـ؛ـك الحـ؛ـشيش
ميـ؛ـرسـ؛ـى جـ؛ـدا علـ؛ـى مـ؛ـوضـوعـ؛ـك الجـ؛ـامـ؛ـد

_________________
مـنـتـدى افـا مـيـنـا الـجـديـد لـلـدخـول اضـغـط هـنـا

7
7
77
7777
77
7
نـرجـو منـكـم التـسـجـيـل مـن جـديـد
والـمـشـاركـة مـن جـديـد وشـكـرا لـتـعـب مـحـبـكـتـم


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.ava-mena.com/vb
tena
شخصيـات هامة


انثى
عدد الرسائل : 939
العمر : 23
العمل/الترفيه : اشل الناس
بلــدك : حضن الاب
المزاج :
تاريخ التسجيل : 09/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نضحك على المشرفين شويه   الثلاثاء يونيو 10, 2008 9:38 am

وعلى ايه تتعب نفسك وتحطلى هو عندى اساسا ههههههههههههههه
ميرسى على مرورك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ava-mena
Admin
Admin


ذكر
عدد الرسائل : 2531
العمر : 25
العمل/الترفيه : تصميم منتديات وشتات
العمل/الترفيه : محاسب شركه
بلــدك : جـرجـا
المزاج :
تاريخ التسجيل : 17/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نضحك على المشرفين شويه   الثلاثاء يونيو 10, 2008 9:41 am

ههههههههههههههههه
طيب متجيبي حته من الي عندك
هههههههههههههههههههههههههههههه
عندك يا شيخهالحمدلله انا عمري مشفته ولا عمري مهشوفه
الحمدلله يارب احميني انا مش بحب ريحه السجاير اصلا
ههههههههههههههههههههههه

_________________
مـنـتـدى افـا مـيـنـا الـجـديـد لـلـدخـول اضـغـط هـنـا

7
7
77
7777
77
7
نـرجـو منـكـم التـسـجـيـل مـن جـديـد
والـمـشـاركـة مـن جـديـد وشـكـرا لـتـعـب مـحـبـكـتـم


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.ava-mena.com/vb
tena
شخصيـات هامة


انثى
عدد الرسائل : 939
العمر : 23
العمل/الترفيه : اشل الناس
بلــدك : حضن الاب
المزاج :
تاريخ التسجيل : 09/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نضحك على المشرفين شويه   الثلاثاء يونيو 10, 2008 9:43 am

طب ممكن ابعتلك كوكايين احلى من الحشيش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ava-mena
Admin
Admin


ذكر
عدد الرسائل : 2531
العمر : 25
العمل/الترفيه : تصميم منتديات وشتات
العمل/الترفيه : محاسب شركه
بلــدك : جـرجـا
المزاج :
تاريخ التسجيل : 17/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نضحك على المشرفين شويه   الثلاثاء يونيو 10, 2008 10:05 am

يخرب عقلك ايه الي بتقوليه ده لا الحمدلله مش ليا فيه الحمدلله
شكلك كده حشاشه كبيره جدا ونقوووولك صبح صبح ياعم الروووش

_________________
مـنـتـدى افـا مـيـنـا الـجـديـد لـلـدخـول اضـغـط هـنـا

7
7
77
7777
77
7
نـرجـو منـكـم التـسـجـيـل مـن جـديـد
والـمـشـاركـة مـن جـديـد وشـكـرا لـتـعـب مـحـبـكـتـم


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.ava-mena.com/vb
tena
شخصيـات هامة


انثى
عدد الرسائل : 939
العمر : 23
العمل/الترفيه : اشل الناس
بلــدك : حضن الاب
المزاج :
تاريخ التسجيل : 09/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نضحك على المشرفين شويه   الثلاثاء يونيو 10, 2008 10:11 am

هههههههههههههههههههههههه
صح انا حشاشه بدرجه بشعه
لو حد عاوز اى حاجه يقولى وانا هبعتله بسرعه وبسعر الجمله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ava-mena
Admin
Admin


ذكر
عدد الرسائل : 2531
العمر : 25
العمل/الترفيه : تصميم منتديات وشتات
العمل/الترفيه : محاسب شركه
بلــدك : جـرجـا
المزاج :
تاريخ التسجيل : 17/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نضحك على المشرفين شويه   الثلاثاء يونيو 10, 2008 10:16 am

لالالالالالالالالالالالالا
دعايا واعلان
لالالالالالالالالالالالا
كده انتى هتقفلي علي الناس الي بتبيع بره بقي
لالالالالالالالالالالالا
متعمليش تانى كده سيبي كل واحد ياخد نصيبه ورزقه
ههههههههههههههههههههه
هو الزبون هيجيلك لوحده بدل مالبضاعه كويسه يبقي خلاص متخافيش

_________________
مـنـتـدى افـا مـيـنـا الـجـديـد لـلـدخـول اضـغـط هـنـا

7
7
77
7777
77
7
نـرجـو منـكـم التـسـجـيـل مـن جـديـد
والـمـشـاركـة مـن جـديـد وشـكـرا لـتـعـب مـحـبـكـتـم


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.ava-mena.com/vb
tena
شخصيـات هامة


انثى
عدد الرسائل : 939
العمر : 23
العمل/الترفيه : اشل الناس
بلــدك : حضن الاب
المزاج :
تاريخ التسجيل : 09/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نضحك على المشرفين شويه   الثلاثاء يونيو 10, 2008 1:22 pm

طبعا البضاعه كويسه
دى بضاعه ميه ميه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ava-mena
Admin
Admin


ذكر
عدد الرسائل : 2531
العمر : 25
العمل/الترفيه : تصميم منتديات وشتات
العمل/الترفيه : محاسب شركه
بلــدك : جـرجـا
المزاج :
تاريخ التسجيل : 17/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نضحك على المشرفين شويه   الثلاثاء يونيو 10, 2008 1:35 pm

طيب خلاص انا موافق هعملك اعلان من فوق اداره الحجه تينا ترحب بكم
لل Wink

_________________
مـنـتـدى افـا مـيـنـا الـجـديـد لـلـدخـول اضـغـط هـنـا

7
7
77
7777
77
7
نـرجـو منـكـم التـسـجـيـل مـن جـديـد
والـمـشـاركـة مـن جـديـد وشـكـرا لـتـعـب مـحـبـكـتـم


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.ava-mena.com/vb
tena
شخصيـات هامة


انثى
عدد الرسائل : 939
العمر : 23
العمل/الترفيه : اشل الناس
بلــدك : حضن الاب
المزاج :
تاريخ التسجيل : 09/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نضحك على المشرفين شويه   الثلاثاء يونيو 10, 2008 3:53 pm

لل ايه
لل حشيش وكوكايين والبانجو واى خدمه
هههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
gard_angel
شخصيـات هامة


ذكر
عدد الرسائل : 502
العمر : 31
العمل/الترفيه : محاسب
بلــدك : كورة
المزاج :
تاريخ التسجيل : 05/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نضحك على المشرفين شويه   الثلاثاء يونيو 10, 2008 7:00 pm

طيب بالزمه عايزين فرش حشيش واتوصي يا معلمه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بس صنف كويس مش مضروب
علشان يعمل دماغ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
tena
شخصيـات هامة


انثى
عدد الرسائل : 939
العمر : 23
العمل/الترفيه : اشل الناس
بلــدك : حضن الاب
المزاج :
تاريخ التسجيل : 09/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نضحك على المشرفين شويه   الثلاثاء يونيو 10, 2008 7:21 pm

هههههههههههههههههههههه
لوكى ياباشا
طبعا انت عارف الغرزه فين تعلى هناك هتلاقى طلبك
وهتعمل دمخ ميه ميه
واول مره ببلاش يله علشان تعرفوا ان الجرجاويه كرمه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
gard_angel
شخصيـات هامة


ذكر
عدد الرسائل : 502
العمر : 31
العمل/الترفيه : محاسب
بلــدك : كورة
المزاج :
تاريخ التسجيل : 05/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نضحك على المشرفين شويه   الثلاثاء يونيو 10, 2008 7:52 pm

طبعا الجرجاويه كرمه اوي
وعلي فكره انا اساسا منها
مش الغرزه اللي في الشارع اللي قدام حديقه المجلس
هجي علي طول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
tena
شخصيـات هامة


انثى
عدد الرسائل : 939
العمر : 23
العمل/الترفيه : اشل الناس
بلــدك : حضن الاب
المزاج :
تاريخ التسجيل : 09/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نضحك على المشرفين شويه   الثلاثاء يونيو 10, 2008 8:18 pm

هههههههههههههههههههههههه
لا اتغير مكان الغرزه انت معرفتش
بقت فى شارع فاروق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
gard_angel
شخصيـات هامة


ذكر
عدد الرسائل : 502
العمر : 31
العمل/الترفيه : محاسب
بلــدك : كورة
المزاج :
تاريخ التسجيل : 05/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نضحك على المشرفين شويه   الثلاثاء يونيو 10, 2008 8:20 pm

فاروق لاند كويس علشان ندخل المراجيح بعد كده
ونهيس واحنا مهلوسين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
tena
شخصيـات هامة


انثى
عدد الرسائل : 939
العمر : 23
العمل/الترفيه : اشل الناس
بلــدك : حضن الاب
المزاج :
تاريخ التسجيل : 09/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نضحك على المشرفين شويه   الثلاثاء يونيو 10, 2008 8:32 pm

هههههههههههههههههههه
بس ربنا يستر معانا ومحدش يمكسنا
انت عارف محدش سايب حد فى حاله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
gard_angel
شخصيـات هامة


ذكر
عدد الرسائل : 502
العمر : 31
العمل/الترفيه : محاسب
بلــدك : كورة
المزاج :
تاريخ التسجيل : 05/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نضحك على المشرفين شويه   الثلاثاء يونيو 10, 2008 8:33 pm

لا متقلقيش معاكي راااااااااااااااجل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
tena
شخصيـات هامة


انثى
عدد الرسائل : 939
العمر : 23
العمل/الترفيه : اشل الناس
بلــدك : حضن الاب
المزاج :
تاريخ التسجيل : 09/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نضحك على المشرفين شويه   الثلاثاء يونيو 10, 2008 8:35 pm

اوكيشن يعنى لو حد طب علينا
هقول ان البضاعه دى بتاعتك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
gard_angel
شخصيـات هامة


ذكر
عدد الرسائل : 502
العمر : 31
العمل/الترفيه : محاسب
بلــدك : كورة
المزاج :
تاريخ التسجيل : 05/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نضحك على المشرفين شويه   الثلاثاء يونيو 10, 2008 8:38 pm

كده انا هروح في داهيه
المثل بيقول الجري نص المجدعه والنص التاني محدش يلحققك
يالا نطير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
tena
شخصيـات هامة


انثى
عدد الرسائل : 939
العمر : 23
العمل/الترفيه : اشل الناس
بلــدك : حضن الاب
المزاج :
تاريخ التسجيل : 09/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نضحك على المشرفين شويه   الثلاثاء يونيو 10, 2008 8:40 pm

هههههههههههههههههههههه
مش انت قولت معايا راجل
يله يله بسرعه طير انا طيرت كبسه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
gard_angel
شخصيـات هامة


ذكر
عدد الرسائل : 502
العمر : 31
العمل/الترفيه : محاسب
بلــدك : كورة
المزاج :
تاريخ التسجيل : 05/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نضحك على المشرفين شويه   الثلاثاء يونيو 10, 2008 8:43 pm

هو انا علشان راجل اضيع نفسي طيري يختي طيري هتودينا في دايه
استني انا راكن العربيه عند السيد صالح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
tena
شخصيـات هامة


انثى
عدد الرسائل : 939
العمر : 23
العمل/الترفيه : اشل الناس
بلــدك : حضن الاب
المزاج :
تاريخ التسجيل : 09/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نضحك على المشرفين شويه   الثلاثاء يونيو 10, 2008 8:49 pm

هو دا الى نافص العجلات نايمه
اقولك نركب توكتك اسهل واسرع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
gard_angel
شخصيـات هامة


ذكر
عدد الرسائل : 502
العمر : 31
العمل/الترفيه : محاسب
بلــدك : كورة
المزاج :
تاريخ التسجيل : 05/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نضحك على المشرفين شويه   الثلاثاء يونيو 10, 2008 8:51 pm

احسن بردو انا كمان نسيت المفاتيح
يالا الدماغ بقه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
tena
شخصيـات هامة


انثى
عدد الرسائل : 939
العمر : 23
العمل/الترفيه : اشل الناس
بلــدك : حضن الاب
المزاج :
تاريخ التسجيل : 09/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نضحك على المشرفين شويه   الثلاثاء يونيو 10, 2008 8:54 pm

اوك بس استنا لما ننزل من التوكتك



ادا
يالهوووووى
الدماخ نستها فى الغرزه
ووووااااااااااءءءءءءءءءءء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
تعالوا نضحك على المشرفين شويه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شـ؛ـات ومنتـ؛ـدى افـ؛ـا مينـ؛ـا :: المنتدى الترفيهى :: النكـ؛ـت والرسـائـل :: قسـ؛ـم النكـت-
انتقل الى: