شـ؛ـات ومنتـ؛ـدى افـ؛ـا مينـ؛ـا

الانبا مينا مطران كرسي جرجا وتوابعها
 
ava-menaالبوابة**س .و .جقائمة الاعضاءالمجموعاتبحـثالتسجيلدخولالتسجيلالرئيسية

شاطر | 
 

 الشباب دول كائنات عايزين الحرق‏ .....فعلا صنف ما بيعجبهوش العجب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
mary
عضو نشط
عضو نشط


انثى
عدد الرسائل : 74
العمر : 26
العمل/الترفيه : student
بلــدك : egypt
المزاج :
تاريخ التسجيل : 15/06/2008

مُساهمةموضوع: الشباب دول كائنات عايزين الحرق‏ .....فعلا صنف ما بيعجبهوش العجب   الأحد يونيو 29, 2008 7:48 am

حقيقـي.. الولاد دول حاجة صعبة مش ممكن أبداً.. ح تعرفـوا ليه دلوقتـي
*******
لو عاملتيه حلو يقولوك واقعة فى هوايا
وان معبرتيهوش يقول عليكي مغرورة ومناخيرك في السما


لو لبستي حلو واتشيّكتي يقول بتعمل كده عشان تلفت نظري ليها
ولو انتي عمليّة شوية يقول عليكي فلاّحة

*********
لو اتناقشتي معاه هيقول عليكي عنيدة
ولو سكتّي هيقول عليكي مخك فاضي
لو انتي أذكى منه هيدّيكي الوش الخشب

ويا سلام لو هوّ اذكى منك.. هتتفرّجي
لو مش بتحبيبه هيحاول يتملّكك

ولو انتي بتحبيه وكنتي عبيطة وبيّنتى حبك ليه بسرعة هيحاول يسيبك

*****************
لو قلتيله على مشاكلك هيقول عليكي مزعجة
ولو مقولتيش هيقول انك مش بتثقي فيه
لو حاولتي تنصحيه هيقول عليكي عايزة تتحكمي فيه
ولو هو اداكي أمر (قصدي نصيحة !!!) ده لانّه بيخاف عليكي

************
لو حصل ووعدتيه بحاجة ومعملتيهاش هتبقي مش موضع ثقة
اما هوّ لو خلف وعده فده غصب عنه.. اضطر
لو انتي حليتي حلو فى الامتحانات يقولك ده حظ

اما هو لو حل حلو يقولك ذكـاء
لو جرحتيه تبقى قاسية ومعندكيش قلب

اما لو جرحك فيقولك انتي حساسة اوي ومكبرة الموضوع وهوّ مايستاهلش؟؟
*************
لو قريتي الموضوع ده وبعتّيه لحد من الولاد هيقول مش صحيح
ولو قرتيه ومبعتيهوش هيقول انك انانية
الأحسن انك تقريه وتبعتيه لولاد وبنات برضه عشان يقولوا رأيهم معانا
عشان احنا طبعا ديمقراطيين واللى مش هيعجبوا هيقول بنات آخر زمن مش عاجبهم حد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
*~!!~*kerooo*~!!~*
مشرف قسم البرامج


ذكر
عدد الرسائل : 119
العمر : 25
العمل/الترفيه : http://Elta7ona.own0.com
العمل/الترفيه : listen to romance music
بلــدك : chat
المزاج :
تاريخ التسجيل : 19/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: الشباب دول كائنات عايزين الحرق‏ .....فعلا صنف ما بيعجبهوش العجب   الأحد يونيو 29, 2008 8:28 am

بنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــات اخر زمن
بس علي فكره مش كل الولاد كده
كده انتي بتدي البنات فكره زي العسل عن الولاد scratch
بس كل الكلام دا بعــــــــــــــيد عن ولاد
افـــــــــــــــ مينا ــــــــــــــــــا
مش هتقدر تغمض عنيك
Shocked

هع هع هع هع هع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://Elta7ona.own0.com
tena
شخصيـات هامة


انثى
عدد الرسائل : 939
العمر : 23
العمل/الترفيه : اشل الناس
بلــدك : حضن الاب
المزاج :
تاريخ التسجيل : 09/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: الشباب دول كائنات عايزين الحرق‏ .....فعلا صنف ما بيعجبهوش العجب   الأحد يونيو 29, 2008 10:46 am

اصدقك تقول كلهم من شباب افا مينا
هههههههههههههههههههههههههه
ميرسى قوووى على الموضوع التحفة دا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ava-mena
Admin
Admin


ذكر
عدد الرسائل : 2531
العمر : 25
العمل/الترفيه : تصميم منتديات وشتات
العمل/الترفيه : محاسب شركه
بلــدك : جـرجـا
المزاج :
تاريخ التسجيل : 17/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: الشباب دول كائنات عايزين الحرق‏ .....فعلا صنف ما بيعجبهوش العجب   الإثنين يونيو 30, 2008 1:10 am

احـم احـم بضميرر يعني
صبح صبح يا عم الروش
الاول بجد بجد ميرسي يا ماري علي الكلام الجامد ده
زي مانت اديتي نصايح انا هديكي نصايح
ماري علشان جابت الموضوع ده بتوقع بين الاتنين
ماري علشان بتحب الاعضاء جبتلهم الموضوع ده
Laughing
ميرسي يا ماري علي الموضوع التحفه ده يارب استر الحمدلله انا مش منهم متحسبني من تبع الولاد دول
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

_________________
مـنـتـدى افـا مـيـنـا الـجـديـد لـلـدخـول اضـغـط هـنـا

7
7
77
7777
77
7
نـرجـو منـكـم التـسـجـيـل مـن جـديـد
والـمـشـاركـة مـن جـديـد وشـكـرا لـتـعـب مـحـبـكـتـم


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.ava-mena.com/vb
manoos
عضو مميز
عضو مميز


انثى
عدد الرسائل : 106
العمر : 25
العمل/الترفيه : البحر والزرع
بلــدك : حب الناس
المزاج :
تاريخ التسجيل : 16/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: الشباب دول كائنات عايزين الحرق‏ .....فعلا صنف ما بيعجبهوش العجب   الإثنين يونيو 30, 2008 2:07 am

مرسي اكيد يا مارو على الكلام الجامد دا
وكل واحد عارف نفسو كويس وفي بنات ارزل من الولاد بصراحة
بس نعمل ايه اهو كل بقا ملخبط دلوقتي
على رأي المثل
(قالو للحرامي احلف)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
*~!!~*kerooo*~!!~*
مشرف قسم البرامج


ذكر
عدد الرسائل : 119
العمر : 25
العمل/الترفيه : http://Elta7ona.own0.com
العمل/الترفيه : listen to romance music
بلــدك : chat
المزاج :
تاريخ التسجيل : 19/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: الشباب دول كائنات عايزين الحرق‏ .....فعلا صنف ما بيعجبهوش العجب   الإثنين يونيو 30, 2008 5:03 am

ههههههههههههه
علي فكره فعلا في بنات ارزل بكتيييييييير من الولاد وانا اعرف منهم
وعلي فكره البنات عايزين الولاد زي العجينه وهماالي يعملوها زي ما هما عيزين
وعلي راي المثلا
(لا عجبهم عجب ولا صيام في رجب)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://Elta7ona.own0.com
mary
عضو نشط
عضو نشط


انثى
عدد الرسائل : 74
العمر : 26
العمل/الترفيه : student
بلــدك : egypt
المزاج :
تاريخ التسجيل : 15/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: الشباب دول كائنات عايزين الحرق‏ .....فعلا صنف ما بيعجبهوش العجب   الإثنين يونيو 30, 2008 8:28 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههه
مرسي جدا على مروركم كلكم
بس اغلب الولاد كده يا فادي وكيرو lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
gard_angel
شخصيـات هامة


ذكر
عدد الرسائل : 502
العمر : 31
العمل/الترفيه : محاسب
بلــدك : كورة
المزاج :
تاريخ التسجيل : 05/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: الشباب دول كائنات عايزين الحرق‏ .....فعلا صنف ما بيعجبهوش العجب   الخميس يوليو 03, 2008 5:16 pm

لحظه يا جماعه
علي فكره فيه وفيه
بنات وولاد بنفس الطريقه
وكده كده سواء ولاد او بنات بالططريقه دي
عايزين الحرق فعلا
ميرسي مارى علي الموضوع الجميل ده
ربنا يعوض تعب محبتك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mary
عضو نشط
عضو نشط


انثى
عدد الرسائل : 74
العمر : 26
العمل/الترفيه : student
بلــدك : egypt
المزاج :
تاريخ التسجيل : 15/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: الشباب دول كائنات عايزين الحرق‏ .....فعلا صنف ما بيعجبهوش العجب   الجمعة يوليو 04, 2008 11:00 am

مرسي جدا جدا يا جوزيف على مرورك وليكم كلكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kat
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 28
العمر : 28
العمل/الترفيه : السفر
بلــدك : بلد معين
المزاج :
تاريخ التسجيل : 23/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: الشباب دول كائنات عايزين الحرق‏ .....فعلا صنف ما بيعجبهوش العجب   الثلاثاء يوليو 08, 2008 12:24 pm

بصراحه يا مرمر برافو عليكي خليتي الكل يشارك في موضوعك الجذاب ده
وممكن فغلا تكون دي طبيعه الولد لكن لكل قاعده شواذ
وبيني وبينك برضوا اوعي تقولي لشباب المنتدي
(((((((((((((البنات مش ملايكه)))))))))))))))))
ولا ايه رايك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Exclamation
ميرسي خالص يا ماري....تعيشي وتوفقي بين الناس ههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
الشباب دول كائنات عايزين الحرق‏ .....فعلا صنف ما بيعجبهوش العجب
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شـ؛ـات ومنتـ؛ـدى افـ؛ـا مينـ؛ـا :: المنتدى الأكاديمى :: قسـ؛ــم للشبـ؛ــاب-
انتقل الى: