شـ؛ـات ومنتـ؛ـدى افـ؛ـا مينـ؛ـا

الانبا مينا مطران كرسي جرجا وتوابعها
 
ava-menaالبوابة**س .و .جقائمة الاعضاءالمجموعاتبحـثالتسجيلدخولالتسجيلالرئيسية

شاطر | 
 

 الرجل كائن غريب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
محتاجلك يارب
عضو مميز
عضو مميز


ذكر
عدد الرسائل : 106
العمر : 26
العمل/الترفيه : محام
بلــدك : مصر
المزاج :
تاريخ التسجيل : 13/07/2008

مُساهمةموضوع: الرجل كائن غريب   الإثنين يوليو 21, 2008 6:52 pm

الرجل كائن غريب وقد قيل عنه :

إذا تجادلتي معه قال عنك :

عنيدة

وإذا جلستي صامته قال انك :

غبية

إذا لم تحبيه يحاول أن :

يمتلكك

وإذا أحببتيه سوف :

يتركك

إذا أخبرتيه عن مشاكلك قال عنك :

مزعجه

وإذا لم تخبريه يقول :

انك لا تثقين به

فأنتي إذا لم تفي بوعدك :

مراوغة

أما إذا أخلف هو وعده فحجته :

دائما أنه كان مضطرا لذلك

إذا نجحتي في عملك يقول أنه :

الحظ

وإذا نجح هو فيقول أن السبب :

ذكاؤه

إذا جرحتيه فأنتي :

قاسية

وإذا جرحك هو فأنتي :

حساسة جدا

أيه بقى رأيكم يا بنات فى الرجاله اللى عايشين معاها ؟!!!

طبعا ميعجبهمش العجب ماهو صنف بيحب يتمرد



--------------------------------
+++ محتاجلك يارب +++
--------------------------------
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ava-mena
Admin
Admin


ذكر
عدد الرسائل : 2531
العمر : 25
العمل/الترفيه : تصميم منتديات وشتات
العمل/الترفيه : محاسب شركه
بلــدك : جـرجـا
المزاج :
تاريخ التسجيل : 17/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: الرجل كائن غريب   الثلاثاء يوليو 22, 2008 3:17 pm

ياعم انت انت معانا ولا علينا
ههههههههههههههههههههههه
ميرسي يا مان علي الموضوع ده
بس بصراحة انا مش كده خالص انا لازم اعرف واحل
هع هع هع هع هع هع هع

_________________
مـنـتـدى افـا مـيـنـا الـجـديـد لـلـدخـول اضـغـط هـنـا

7
7
77
7777
77
7
نـرجـو منـكـم التـسـجـيـل مـن جـديـد
والـمـشـاركـة مـن جـديـد وشـكـرا لـتـعـب مـحـبـكـتـم


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.ava-mena.com/vb
simsim
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 6
العمر : 27
العمل/الترفيه : طالبه
بلــدك : جرجا
المزاج :
تاريخ التسجيل : 12/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: الرجل كائن غريب   الأربعاء يوليو 23, 2008 1:07 pm

موضوعك زى العسل بجد هههههههههههههههه
لان بجد اغلبيه الرجاله وخاصه الرجل الشرقي كدا
بس انتا بجد مواضيعك تحفه
وعلي راي المثل رحم الله امرء عرف قدر نفسه
هههههههههههههههههههههههه Laughing
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محتاجلك يارب
عضو مميز
عضو مميز


ذكر
عدد الرسائل : 106
العمر : 26
العمل/الترفيه : محام
بلــدك : مصر
المزاج :
تاريخ التسجيل : 13/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: الرجل كائن غريب   الأربعاء يوليو 23, 2008 8:14 pm

ميرسى ليك يا فادى انت وسمسم
ويارب الموضوع يكون عجبكم
بس بامانة كتير من الرجالة مش كدة
خااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالص
انا بهزر طب يريت الستات زى الرجالة
كانت الدنيا باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااظت
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه



--------------------------------
+++ محتاجلك يارب +++
--------------------------------
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
الرجل كائن غريب
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شـ؛ـات ومنتـ؛ـدى افـ؛ـا مينـ؛ـا :: المنتدى الترفيهى :: منتدى الطرائف والعجائب-
انتقل الى: