شـ؛ـات ومنتـ؛ـدى افـ؛ـا مينـ؛ـا

الانبا مينا مطران كرسي جرجا وتوابعها
 
ava-menaالبوابة**س .و .جقائمة الاعضاءالمجموعاتبحـثالتسجيلدخولالتسجيلالرئيسية

شاطر | 
 

 سبع مستحيلات للشباب (الولاد يعني)

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
manoos
عضو مميز
عضو مميز


انثى
عدد الرسائل : 106
العمر : 25
العمل/الترفيه : البحر والزرع
بلــدك : حب الناس
المزاج :
تاريخ التسجيل : 16/06/2008

مُساهمةموضوع: سبع مستحيلات للشباب (الولاد يعني)   الإثنين أغسطس 18, 2008 3:03 pm

يمسك كتاب او يقرا.*
(طبعا يموت ولا يكتسب معلومة) :

-تمر قدامه بنت وما يتطلع عليها**
( غصب عنه يحب يشوف) ..

ما يتمشى فى الشوارع قبل النوم ***
( لازم يشوف أحوال الجو و يقارنها مع النشرة الجوية )
****
تقول له اخته احب اطلع معاك مشوار ويقول طيب من اول مرة
( لازم شوي من التعذيب والذل ) . .
*****
- يقوم من النوم مايقول وين الاكل
( اكيد همهم بطنهم )
******
يفكر يتزوج قبل 25 حتى وان كان مقتدر مالياً
( طبعا لازم يستمتع بحياته بالتفجير والتدوير وبعدين الله يهديه . )
*******
ان يعرف شيء عن بيتهم
(اصلا منيح اذا بيعرف لون غرفته ) ..

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ava-mena
Admin
Admin


ذكر
عدد الرسائل : 2531
العمر : 25
العمل/الترفيه : تصميم منتديات وشتات
العمل/الترفيه : محاسب شركه
بلــدك : جـرجـا
المزاج :
تاريخ التسجيل : 17/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: سبع مستحيلات للشباب (الولاد يعني)   الثلاثاء أغسطس 19, 2008 4:48 am

هههههههههههههههههههههههههه
يشرفني انى اول واحد ارد علي موضوع الجميل يا منوس
ميرسي جدا جدا دجا علي الموضوع الهايل ده
بس ياريت بقي تيجي المنتدي الجديد معانا وتنزلي مواضيع بعد ازنك
ميرسي جداااااااااااا

_________________
مـنـتـدى افـا مـيـنـا الـجـديـد لـلـدخـول اضـغـط هـنـا

7
7
77
7777
77
7
نـرجـو منـكـم التـسـجـيـل مـن جـديـد
والـمـشـاركـة مـن جـديـد وشـكـرا لـتـعـب مـحـبـكـتـم


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.ava-mena.com/vb
manoos
عضو مميز
عضو مميز


انثى
عدد الرسائل : 106
العمر : 25
العمل/الترفيه : البحر والزرع
بلــدك : حب الناس
المزاج :
تاريخ التسجيل : 16/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: سبع مستحيلات للشباب (الولاد يعني)   الثلاثاء أغسطس 19, 2008 1:04 pm

حاضر يا استاذ فيجو
انتو تؤمرو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ava-mena
Admin
Admin


ذكر
عدد الرسائل : 2531
العمر : 25
العمل/الترفيه : تصميم منتديات وشتات
العمل/الترفيه : محاسب شركه
بلــدك : جـرجـا
المزاج :
تاريخ التسجيل : 17/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: سبع مستحيلات للشباب (الولاد يعني)   الأربعاء أغسطس 20, 2008 2:21 am

ربنا يخليكي انا مش اؤمر حد احنا كلــــــنا اخـوات يـارب تكـوني سعيـده تقبـلي مروري

_________________
مـنـتـدى افـا مـيـنـا الـجـديـد لـلـدخـول اضـغـط هـنـا

7
7
77
7777
77
7
نـرجـو منـكـم التـسـجـيـل مـن جـديـد
والـمـشـاركـة مـن جـديـد وشـكـرا لـتـعـب مـحـبـكـتـم


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.ava-mena.com/vb
noty_girl
عضو نشط
عضو نشط


انثى
عدد الرسائل : 63
العمر : 26
العمل/الترفيه : فاضيه
بلــدك : الـدنيـا
المزاج :
تاريخ التسجيل : 13/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: سبع مستحيلات للشباب (الولاد يعني)   الجمعة سبتمبر 19, 2008 8:03 am

حلو اوى يا مانوس
بجد بجد من غير زعل
دول كلهم فى التراوة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
toty.love
عضو مميز
عضو مميز


انثى
عدد الرسائل : 127
العمر : 27
العمل/الترفيه : listen to music
بلــدك : القاهرة
المزاج :
تاريخ التسجيل : 31/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: سبع مستحيلات للشباب (الولاد يعني)   الأربعاء سبتمبر 24, 2008 10:35 am

جدعة يا منوسة فعلا هو دة الكلام اللى بيحصل
ميرسى يا عسل على الموضوع دة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
manoos
عضو مميز
عضو مميز


انثى
عدد الرسائل : 106
العمر : 25
العمل/الترفيه : البحر والزرع
بلــدك : حب الناس
المزاج :
تاريخ التسجيل : 16/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: سبع مستحيلات للشباب (الولاد يعني)   الجمعة سبتمبر 26, 2008 10:19 am

العفو يا جماعة ولا يهمكو ولسة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محتاجلك يارب
عضو مميز
عضو مميز


ذكر
عدد الرسائل : 106
العمر : 26
العمل/الترفيه : محام
بلــدك : مصر
المزاج :
تاريخ التسجيل : 13/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: سبع مستحيلات للشباب (الولاد يعني)   الأحد سبتمبر 28, 2008 8:26 am

ياجماعة لو تسمحولى بما انى محامى
ادافع عن الغلابة الاولاد
الى انا واحد منهم
ردا على ما ذكرته السيدة منووس
بشان موضوع سبع مستحيلات للشباب
اسمحوا لى اترافع بلأنابة عن الاولاد
انتوا فاهمين الولاد غلط دة اولا
مش كل الاولاد زى بعض دة ثانيا
ثالثا واخيرا الاولاد قلبهم ابيض و الى فى قلبهم على لسانهم
مش زى الستات تشيل فى قلبها ولما تنفجر
نلقيها قطعت الراجل وحططه فى كياس وعلى البحر يامعلم
ربنا يحمينا من الستات وافعالهم
بس ممكن كنوع نت انواع العدل نقول
ان مش كل الستات زى بعضه
اظن كدة انا اترفعت بالعدل
وتقبلوا منى كل الاحترام والتقدير

امضاء

+++ بولا ++++
المحامى
بالاستئناف العالى ومجلس الدوله




-------------------------
+++ محتاجلك يارب +++
-------------------------
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
toty.love
عضو مميز
عضو مميز


انثى
عدد الرسائل : 127
العمر : 27
العمل/الترفيه : listen to music
بلــدك : القاهرة
المزاج :
تاريخ التسجيل : 31/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: سبع مستحيلات للشباب (الولاد يعني)   الأحد سبتمبر 28, 2008 1:40 pm

انت فاكر نفسك محامى ولا اية انت لسة يدوبك معدى سنة اولى اجرى ياد ال محامى بالاستئناف العالى ومجلس الدولة انت اكبر من كدة انت هتبقى وزير انشاللة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
*~!!~*kerooo*~!!~*
مشرف قسم البرامج


ذكر
عدد الرسائل : 119
العمر : 26
العمل/الترفيه : http://Elta7ona.own0.com
العمل/الترفيه : listen to romance music
بلــدك : chat
المزاج :
تاريخ التسجيل : 19/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: سبع مستحيلات للشباب (الولاد يعني)   الأحد سبتمبر 28, 2008 6:23 pm

علي راي المثل
يا مامن للحريم يا مامن للمعزة وسط البرسيم bounce


افــــــــــ مينا ــــــــــــا حريه بلا حدود
albino
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://Elta7ona.own0.com
محتاجلك يارب
عضو مميز
عضو مميز


ذكر
عدد الرسائل : 106
العمر : 26
العمل/الترفيه : محام
بلــدك : مصر
المزاج :
تاريخ التسجيل : 13/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: سبع مستحيلات للشباب (الولاد يعني)   الإثنين سبتمبر 29, 2008 8:01 pm

ميرسى يا توتى على ردك الجميل دة وربنا يدينا كلنا يارب
بس دة مش هيعفيكم من قضايا السب والقذق
التى وجهت الى كل شاب فى هذه الدنيا الصغيرة
محدش يمسكنى انا خلاص انا انفعلت
وعلى راى كيرو
يا مامن للحريم يا مامن للمعزة وسط البرسيم
بس انا حتى الان مسمعتش راى منووووس
متخفيش ممكن نحل المساله ودى
تعالى وجهينى انا مكتبى مفتوح دايما
وبابى مش بيتقفل خاااالص
الامل موجود برضوا
مع ان امل ماتت بس ربنا موجود
C T V
هههههههههههههههههههه




------------------------
+++ محتاجلك يارب +++
------------------------
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
manoos
عضو مميز
عضو مميز


انثى
عدد الرسائل : 106
العمر : 25
العمل/الترفيه : البحر والزرع
بلــدك : حب الناس
المزاج :
تاريخ التسجيل : 16/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: سبع مستحيلات للشباب (الولاد يعني)   السبت نوفمبر 15, 2008 10:28 am

وانا اقول للبناااااااااات
ان كان الله معنا فمن علينا
ما هما كتب عننا برضو موضوع 3 مراحل للبنت
واكرر
ان كان الله معنا فمن علينا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
jan
عضو جديد
عضو جديد


ذكر
عدد الرسائل : 3
العمر : 31
العمل/الترفيه : بالخارج
بلــدك : مصر
المزاج :
تاريخ التسجيل : 03/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: سبع مستحيلات للشباب (الولاد يعني)   الإثنين نوفمبر 17, 2008 3:20 am

يا شباب انت مستمعتوش المثل الى بيقول ازا غلبك راجل سلط عليه امراءه وعلى رائ اخونا ان كيدهن عظيم دول ميقدرش عليهم غير الى خلقهم يعنى خليما بعيد عنهم احسن وقولو معايا Razz زمنا زمن الكلوبات ولنض الغاز بطلوها ستات اتخنقت من زوجها قطعوها فى كياس ورموها Razz يعنى خليكم بعيد عشان متتسوش فى النار بسببهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
سبع مستحيلات للشباب (الولاد يعني)
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شـ؛ـات ومنتـ؛ـدى افـ؛ـا مينـ؛ـا :: المنتدى الأكاديمى :: قسـ؛ــم للشبـ؛ــاب-
انتقل الى: